dilluns, 6 d’octubre del 2008

"Alejandro Abad" a Luz de Gas



Luz de Gas

1 comentaris:

begur ha dit...

Vaig anar tant al concert del 28.10 com al del 30.11.08. La majoria de la gent només coneix la seva faceta de cantant perquè va representar Espanya al Festival d´Eurovisió del 94 (ell mateix va reconèixer a Luz de Gas que va sortir "acollonit" a l´escenari, la veritat és que se´l notava força nerviós´i la seva interpretació no va ser bona...) però jo vaig descobrir la seva veu l´any 1986 quan a la ràdio sonaven cançons d´ell com ara Hablemos de Algo.. Quants records de joventut! Encara ara relaciono el meu primer amor d´adolescent amb les cançons del seu primer LP, Quédate con él.És una llàstima que no hagi tingut la sort que es mereixia com a cantant, doncs té una veu de tenor excel.lent i molt peculiar. Altres cancons d´ell que m´agraden especialment són Recuerdos de una historia (una autèntica passada, és realment magistral),Confidencias i una composició seva cantada per Javier Estrada (Empezar de nuevo).Creia que el concert de Luz de Gas seria per presentar nou treball discogràfic però pel que vaig veure els trets no anaven per aquí...Una autèntica llàstima perquè continuo pensant que és un excel.lent cantant que transmet moltíssim quan es tracta de cantar als sentiments o fins i tot a les problemàtiques socials.

Blocs de teatre

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina: